Vintense

Een intense wijnsmaak

Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken voor een nieuwe productcategorie: alcoholvrije wijn. Dit nieuwe product zou worden aangeboden als rode en witte wijn, en als schuimwijn.

Dit vernieuwende product heeft een enorm potentieel om de markt te veroveren, met als belangrijke uitdaging: de smaak en de beleving mogen niet onderdoen voor de ingeburgerde, alcoholhoudende alternatieven.

Deze nieuwe en gezonde drank kreeg Vintense als merknaam. De nadruk wordt gelegd op de intense smaakbeleving, waardoor dit nieuwe merk een duidelijke positionering meekrijgt en net dat ietsje meer communiceert in de winkelrekken.

Terug naar overzicht

Meer cases

AHEAD start YESS, een internationaal consultancybureau in human resources, stond voor Young…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics