Vintense

Een intense wijnsmaak

Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken voor een nieuwe productcategorie: alcoholvrije wijn. Dit nieuwe product zou worden aangeboden als rode en witte wijn, en als schuimwijn.

Dit vernieuwende product heeft een enorm potentieel om de markt te veroveren, met als belangrijke uitdaging: de smaak en de beleving mogen niet onderdoen voor de ingeburgerde, alcoholhoudende alternatieven.

Deze nieuwe en gezonde drank kreeg Vintense als merknaam. De nadruk wordt gelegd op de intense smaakbeleving, waardoor dit nieuwe merk een duidelijke positionering meekrijgt en net dat ietsje meer communiceert in de winkelrekken.

Terug naar overzicht

Meer cases

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

The smart ICT alternative Na de overname door SUEZ Energy Services, ging…

Zorgen voor je huisdier Voormalig Janssen Animal Health introduceerde een nieuw gamma…

Stars of communication De Belgische telecomoperator Mobistar was op zoek naar een…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics