Vintense

Een intense wijnsmaak

Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken voor een nieuwe productcategorie: alcoholvrije wijn. Dit nieuwe product zou worden aangeboden als rode en witte wijn, en als schuimwijn.

Dit vernieuwende product heeft een enorm potentieel om de markt te veroveren, met als belangrijke uitdaging: de smaak en de beleving mogen niet onderdoen voor de ingeburgerde, alcoholhoudende alternatieven.

Deze nieuwe en gezonde drank kreeg Vintense als merknaam. De nadruk wordt gelegd op de intense smaakbeleving, waardoor dit nieuwe merk een duidelijke positionering meekrijgt en net dat ietsje meer communiceert in de winkelrekken.

Terug naar overzicht

Meer cases

Daikin is cool. Daikin is hot. Daikin Europe was op zoek naar…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Stars of communication De Belgische telecomoperator Mobistar was op zoek naar een…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics