Vintense

Een intense wijnsmaak

Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken voor een nieuwe productcategorie: alcoholvrije wijn. Dit nieuwe product zou worden aangeboden als rode en witte wijn, en als schuimwijn.

Dit vernieuwende product heeft een enorm potentieel om de markt te veroveren, met als belangrijke uitdaging: de smaak en de beleving mogen niet onderdoen voor de ingeburgerde, alcoholhoudende alternatieven.

Deze nieuwe en gezonde drank kreeg Vintense als merknaam. De nadruk wordt gelegd op de intense smaakbeleving, waardoor dit nieuwe merk een duidelijke positionering meekrijgt en net dat ietsje meer communiceert in de winkelrekken.

Terug naar overzicht

Meer cases

The smart ICT alternative Na de overname door SUEZ Energy Services, ging…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Lumineus idee GE Industrial Belgium vroeg Remarkable een nieuwe naam te bedenken…

Sport Specialist De zomer van 2004 was ‘de moeder van alle sportzomers’,…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics