Vintense

Een intense wijnsmaak

Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken voor een nieuwe productcategorie: alcoholvrije wijn. Dit nieuwe product zou worden aangeboden als rode en witte wijn, en als schuimwijn.

Dit vernieuwende product heeft een enorm potentieel om de markt te veroveren, met als belangrijke uitdaging: de smaak en de beleving mogen niet onderdoen voor de ingeburgerde, alcoholhoudende alternatieven.

Deze nieuwe en gezonde drank kreeg Vintense als merknaam. De nadruk wordt gelegd op de intense smaakbeleving, waardoor dit nieuwe merk een duidelijke positionering meekrijgt en net dat ietsje meer communiceert in de winkelrekken.

Terug naar overzicht

Meer cases

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Financiële introductie In 2005 ging de Belgische bank Krediet aan de Nijverheid,…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics