The Foodmaker

Great food for you

In de lente van 1996 beslisten enkele creatieve ondernemers om een nieuw en trendy ‘fast food’ concept in het leven te roepen. Inspelend op de veranderende noden van de maatschappij, zouden ze gezonde en duurzame kant-en-klare maaltijden aanbieden tegen een redelijke prijs. Om uit de startblokken te schieten met de best mogelijke positionering, beseften ze erg goed dat een stevige merknaam een van de grootste troeven kan zijn. Ze deden beroep op Remarkable voor de ontwikkeling van een klinkende naam.

Na de presentatie van de naam, koos men volop voor Foodmakers, om in eerste instantie de Belgische markt te veroveren. Vandaag wordt nog steeds de naam Foodmakers gebruikt als bedrijfsnaam, terwijl men voor het commerciële verkoopnetwerk is overgestapt op een iets meer eigentijdse variant: The Foodmaker.

Terug naar overzicht

Meer cases

Vloeiende rebranding In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw…

AVEVE advies AVEVE is marktleider in de toelevering aan de Belgische land-…

Zeker lekker! Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VLAM, stelde in…

De Haust historie Haust produceert al sinds 1870 smakelijke toasts en beschuiten.…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics