Sporza

Sport Specialist

De zomer van 2004 was ‘de moeder van alle sportzomers’, met een uitgebreid aanbod aan populaire sportieve evenementen, die door de openbare omroep werden uitgezonden. Om de positionering van één en Canvas/Ketnet niet in de war sturen en om auteursrechtelijke redenen (Sporza kan men niet bekijken in Nederland) richtte de VRT een nieuwe zender op om tijdelijk alle sportevenementen te coveren.

De naam Sporza was al eerder door de mensen van de openbare omroep zelf bedacht, maar niet weerhouden. Remarkable overtuigde de VRT toch van het communicatieve potentieel van dit naamvoorstel. En met succes, want ondertussen is Sporza zeker geen tijdelijk project meer, maar een sterke en welluidende naam op vlak van verslaggeving in de sport, op tv, radio en internet.

Terug naar overzicht

Meer cases

Federatie van partners voor werk Upedi gaat in 2002 op zoek naar…

Stars of communication De Belgische telecomoperator Mobistar was op zoek naar een…

Een stevige alliantie De Etex Group heeft in zijn geschiedenis zijn traditionele…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics