Smartphoto

In the picture: smartphoto

Om een postorderconcept rond foto-afwerking te introduceren, werd ExtraFilm in 1990 lid van de Spector Photo Group. Er was wel nog werk aan de merkidentiteit die niet meer strookte met de nieuwe digitale activiteiten van de groep.

Onderdeel van de nieuwe identiteit was ook de nieuwe naam smartphoto, die de dynamiek weerspiegelt van een e-commerce bedrijf met een passie voor foto’s. Smartphoto garandeert slimme en eenvoudige oplossingen om samen volop te kunnen genieten van je familiefoto’s. Als symbool werd de abstracte vorm van het oog gekozen: het staat voor eenvoud in digitale fotografie en springt onmiddellijk in het oog.

Terug naar overzicht

Meer cases

In the picture: smartphoto Om een postorderconcept rond foto-afwerking te introduceren, werd…

Meetjesland: Maak het mee! Regiomarketing zit in de lift. Ook het Meetjesland…

Ice Cream Designers De geschiedenis van Glacio start in 1972. Aanvankelijk wordt…

Milieuvriendelijk plastiek In 2007 bundelden Total Petrochemicals en Galactic de krachten en…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics