Selligent

Intelligent selling software

Aramis Software ging in 1998 op zoek naar een nieuwe merknaam, die de internationale groei van deze software ontwikkelaar kracht kon bijzetten. Aramis ontwikkelt erg specifieke sales & marketing software voor grotere bedrijven. Het nieuwe commerciële merk zal worden uitgezet in Europa, de USA, Canada en Brazilië.

Aramis Software was op dat moment een begrip als leverancier aan alle belangrijke marketing en sales afdelingen, en deze opgebouwde brand equity moest worden vertaald naar het nieuwe merk.

Remarkable presenteerde een reeks namen, waaruit Selligent werd geselecteerd. Deze nieuwe naam integreert duidelijk de sleutelactiviteiten van het bedrijf, door een vlot klinkende combinatie van de noties ‘selling’ en ‘software generated intelligence’.

 

Terug naar overzicht

Meer cases

Stars of communication De Belgische telecomoperator Mobistar was op zoek naar een…

Intelligent selling software Aramis Software ging in 1998 op zoek naar een…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Financiële introductie In 2005 ging de Belgische bank Krediet aan de Nijverheid,…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics