'S Lands Souvenirs Du Terroir

Heerlijke souvenirs

In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder zou een breed gamma traditionele, semi-artisanale producten van eigen bodem worden aangeboden: streekproducten op basis van de authentieke smaken en recepturen uit vervlogen tijden, zoals Gevulde Doornikse Wafels, Brugse 'Kletskoppen' en Gentse Mosterd.

De naam moest beide taalgemeenschappen aanspreken en mocht geen enkel voedingsproduct uitsluiten: hij moest toepasbaar zijn op zowel bieren als bereide gerechten. Uit de presentatie van de naamvoorstellen werd de descriptieve en tweetalige naam 'S Lands Souvenirs Du Terroir geselecteerd.

De naam spreekt voor zich: de streekspecialiteiten worden vervaardigd door kleine en middelgrote ondernemingen uit de oorspronkelijke regio, waardoor elk product een souvenir is van zowel de streek als de traditionele bereidingsmethode.

Terug naar overzicht

Meer cases

Leve Livios! In 1998 lanceerde Bouwwereld/Batimonde een portaalsite voor de Belgische bouwsector.…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Dexia wordt Belfius Eind 2011 kwam de holding Dexia in ernstige financiële…

Have a ball! Janssen-Fritsen is de wereldleider op vlak van ontwikkeling en…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics