'S Lands Souvenirs Du Terroir

Heerlijke souvenirs

In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder zou een breed gamma traditionele, semi-artisanale producten van eigen bodem worden aangeboden: streekproducten op basis van de authentieke smaken en recepturen uit vervlogen tijden, zoals Gevulde Doornikse Wafels, Brugse 'Kletskoppen' en Gentse Mosterd.

De naam moest beide taalgemeenschappen aanspreken en mocht geen enkel voedingsproduct uitsluiten: hij moest toepasbaar zijn op zowel bieren als bereide gerechten. Uit de presentatie van de naamvoorstellen werd de descriptieve en tweetalige naam 'S Lands Souvenirs Du Terroir geselecteerd.

De naam spreekt voor zich: de streekspecialiteiten worden vervaardigd door kleine en middelgrote ondernemingen uit de oorspronkelijke regio, waardoor elk product een souvenir is van zowel de streek als de traditionele bereidingsmethode.

Terug naar overzicht

Meer cases

Have a ball! Janssen-Fritsen is de wereldleider op vlak van ontwikkeling en…

Smart Print + Doc solutions De printbedrijven Druco en Mitto bieden hun…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

The smart ICT alternative Na de overname door SUEZ Energy Services, ging…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics