Oligusto

Fijnere vleeswaren met olijfolie

Ter Beke Fresh Food Group vroeg aan Remarkable een sterke merknaam te creëren voor een nieuwe productcategorie: heerlijke kwaliteitsvleeswaren, verfijnd met olijfolie. Een gezond èn smakelijk antwoord op onze groeiende behoefte aan een verantwoorde voeding.

Ter Beke wilde een nieuw merk lanceren dat tegelijk associaties maakt met lekkernijen, smaakvol vlees en met het gezonde en zuiderse van olijfolie. Uit de reeks mogelijke merknamen kwam Oligusto als beste keuze. Deze merknaam heeft een warme klank dankzij de samentrekking van de zuiderse woorden ‘oli’ en ‘gusto’. Het is een open merknaam omwille van de begin- en eind-‘O’. En de ‘oli’-stam verwijst letterlijk naar olie en naar olijven.

Terug naar overzicht

Meer cases

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Federatie van partners voor werk Upedi gaat in 2002 op zoek naar…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Een stevige alliantie De Etex Group heeft in zijn geschiedenis zijn traditionele…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics