Oligusto

Fijnere vleeswaren met olijfolie

Ter Beke Fresh Food Group vroeg aan Remarkable een sterke merknaam te creëren voor een nieuwe productcategorie: heerlijke kwaliteitsvleeswaren, verfijnd met olijfolie. Een gezond èn smakelijk antwoord op onze groeiende behoefte aan een verantwoorde voeding.

Ter Beke wilde een nieuw merk lanceren dat tegelijk associaties maakt met lekkernijen, smaakvol vlees en met het gezonde en zuiderse van olijfolie. Uit de reeks mogelijke merknamen kwam Oligusto als beste keuze. Deze merknaam heeft een warme klank dankzij de samentrekking van de zuiderse woorden ‘oli’ en ‘gusto’. Het is een open merknaam omwille van de begin- en eind-‘O’. En de ‘oli’-stam verwijst letterlijk naar olie en naar olijven.

Terug naar overzicht

Meer cases

Expect the expected In 2012 lanceerde bpost International een transparante en kostgerichte…

Stars of communication De Belgische telecomoperator Mobistar was op zoek naar een…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Cruisair Capaciteit In 2000 deed Samsonite een beroep op Remarkable voor de…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics