Oligusto

Fijnere vleeswaren met olijfolie

Ter Beke Fresh Food Group vroeg aan Remarkable een sterke merknaam te creëren voor een nieuwe productcategorie: heerlijke kwaliteitsvleeswaren, verfijnd met olijfolie. Een gezond èn smakelijk antwoord op onze groeiende behoefte aan een verantwoorde voeding.

Ter Beke wilde een nieuw merk lanceren dat tegelijk associaties maakt met lekkernijen, smaakvol vlees en met het gezonde en zuiderse van olijfolie. Uit de reeks mogelijke merknamen kwam Oligusto als beste keuze. Deze merknaam heeft een warme klank dankzij de samentrekking van de zuiderse woorden ‘oli’ en ‘gusto’. Het is een open merknaam omwille van de begin- en eind-‘O’. En de ‘oli’-stam verwijst letterlijk naar olie en naar olijven.

Terug naar overzicht

Meer cases

Federatie van partners voor werk Upedi gaat in 2002 op zoek naar…

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

AHEAD start YESS, een internationaal consultancybureau in human resources, stond voor Young…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics