Nexan

Have a ball!

Janssen-Fritsen is de wereldleider op vlak van ontwikkeling en productie van turntoestellen. Dit bedrijf wil zijn knowhow en ervaring uitbreiden naar de markt van sportballen, voor binnen en buiten (met tennisballen als uitzondering). Hun grootste strategische uitdaging is het behouden van de kwaliteit en duurzaamheid van een A-merk, gecombineerd met het prijsniveau van een B-merk. Remarkable werd aangesteld om op zoek te gaan naar een sterke pan-Europese merknaam met een eigentijdse dimensie.

Het naamvoorstel Nexan verwijst heel duidelijk naar de innovatieve en vooruitstrevende reputatie van dit bedrijf. De eerste lettergreep verwijst naar de toekomstgerichte visie, terwijl de tweede lettergreep – san – duidelijke gezondheidsvoordelen van sporten benadrukt.

Terug naar overzicht

Meer cases

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Vitaliteit troef! In 1999 deed een nieuwe commerciële televisiezender zijn intrede op…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Leve Livios! In 1998 lanceerde Bouwwereld/Batimonde een portaalsite voor de Belgische bouwsector.…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics