Nexan

Have a ball!

Janssen-Fritsen is de wereldleider op vlak van ontwikkeling en productie van turntoestellen. Dit bedrijf wil zijn knowhow en ervaring uitbreiden naar de markt van sportballen, voor binnen en buiten (met tennisballen als uitzondering). Hun grootste strategische uitdaging is het behouden van de kwaliteit en duurzaamheid van een A-merk, gecombineerd met het prijsniveau van een B-merk. Remarkable werd aangesteld om op zoek te gaan naar een sterke pan-Europese merknaam met een eigentijdse dimensie.

Het naamvoorstel Nexan verwijst heel duidelijk naar de innovatieve en vooruitstrevende reputatie van dit bedrijf. De eerste lettergreep verwijst naar de toekomstgerichte visie, terwijl de tweede lettergreep – san – duidelijke gezondheidsvoordelen van sporten benadrukt.

Terug naar overzicht

Meer cases

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Expect the expected In 2012 lanceerde bpost International een transparante en kostgerichte…

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics