Nalu

Een golf van energie

In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor volwassenen met een kleine energie dip tijdens de werkdag. Dit nieuwe drankje zit boordevol gezonde energie afkomstig van fruit, vitamines en natuurlijke cafeïne van groene koffiebonen.

Remarkable creëerde naamvoorstellen in 4 uiteenlopende richtingen: kustgevoel, surf’s up, fun & joy en master thrills. Uiteindelijke koos Coca-Cola voor de surf style om het merk en bijpassend imago vorm te geven. De surfwereld roept een gevoel van vrijheid op en het idee van ‘living on the edge’, bruisend van energie. Nalu is het woord in Hawaii voor de specifieke beweging tijdens het surfen en voor het schuimen/bruisen van de golf.

Dit energierijke merk van Coca-Cola belooft een gevoel van genot en een fysiek duwtje in de rug tijdens uitdagende momenten, net zoals bij surfen op grote golven. Bij het drinken van Nalu ontsnapt men even aan de realiteit om er achteraf opgeladen en opgefrist terug tegenaan te gaan.

Terug naar overzicht

Meer cases

Leve Livios! In 1998 lanceerde Bouwwereld/Batimonde een portaalsite voor de Belgische bouwsector.…

Smart Print + Doc solutions De printbedrijven Druco en Mitto bieden hun…

Easy times! In mei 2005 lanceert Tiense Suikerraffinaderij een nieuw product, 750…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics