Livios

Leve Livios!

In 1998 lanceerde Bouwwereld/Batimonde een portaalsite voor de Belgische bouwsector. Een vernieuwende website over bouw en renovatie. In haar zoektocht naar een unieke, kwaliteitsvolle naam wendde Bouwwereld zich tot Remarkable. In april 1998 werd Livios geboren.

De merknaam Livios is een unieke combinatie van het eigentijdse en universele ‘living’ met een heel klassieke en verfijnende extra touch. Deze naam weerspiegelt perfect de waarden die de website wil uitstralen: kwaliteit, professionaliteit, vertrouwen en een eigentijdse dynamiek.

Tot op vandaag is Livios.be een levendig merk en het biedt nog dagelijks een houvast aan vele startende en ervaren enthousiastelingen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Heerlijke souvenirs In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder…

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics