Livarti

The art of living

Harol is een gespecialiseerde producent en verdeler van zonwering, rolluiken en garagepoorten. Elke dag zoekt Harol naar innovaties die bijdragen aan het wooncomfort, de privacy en de veiligheid van uw woning.

In 2009 beslist Harol een nieuw distributieconcept te lanceren op de Europese markt, startend in België, en zoekt daarvoor een treffende naam. Samen met Remarkable wordt een BrandStorm georganiseerd waaruit blijkt dat een associatieve naam de voorkeur wegdraagt. Na een extra naamcreatieronde ziet de merknaam Livarti het licht. Dit merk biedt optimalisatie van het wooncomfort, zonder de esthetische kant uit het oog te verliezen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Federatie van partners voor werk Upedi gaat in 2002 op zoek naar…

Aansluitend op de merkontwikkeling van het nieuwe DIY brand Handy Home, zorgde Remarkable…

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Een intense wijnsmaak Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics