Livarti

The art of living

Harol is een gespecialiseerde producent en verdeler van zonwering, rolluiken en garagepoorten. Elke dag zoekt Harol naar innovaties die bijdragen aan het wooncomfort, de privacy en de veiligheid van uw woning.

In 2009 beslist Harol een nieuw distributieconcept te lanceren op de Europese markt, startend in België, en zoekt daarvoor een treffende naam. Samen met Remarkable wordt een BrandStorm georganiseerd waaruit blijkt dat een associatieve naam de voorkeur wegdraagt. Na een extra naamcreatieronde ziet de merknaam Livarti het licht. Dit merk biedt optimalisatie van het wooncomfort, zonder de esthetische kant uit het oog te verliezen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Een intense wijnsmaak Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Nutritional solutions In 1994 kocht het management van het toenmalige BP Nutrition…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics