Federgon

Federatie van partners voor werk

Upedi gaat in 2002 op zoek naar een nieuwe naam. Deze federatie van partners voor werk groepeert alle partners actief in de optimalisatie van het Menselijk Kapitaal – Human Capital.

Upedi doet een beroep op Remarkable voor de organisatie van een BrandStorm. Hierin wordt duidelijk dat deze instelling een federatie is in hart en nieren, die een belangrijke bijdrage levert aan de optimalisatie van alles wat met ‘werk’ heeft te maken. Federgon – een samentrekking van ‘federatie’ en ‘ergon’, wat werk betekent in het Grieks – bleek de universele en eerder klassieke wensen van de klant perfect in te vullen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Expect the expected In 2012 lanceerde bpost International een transparante en kostgerichte…

Leve Livios! In 1998 lanceerde Bouwwereld/Batimonde een portaalsite voor de Belgische bouwsector.…

Van VKG-CPM naar Amonis In 2002 vroeg verzekeraar VKG-CPM (VoorzorgsKas voor Geneesheren…

Easy times! In mei 2005 lanceert Tiense Suikerraffinaderij een nieuw product, 750…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics