Federgon

Federatie van partners voor werk

Upedi gaat in 2002 op zoek naar een nieuwe naam. Deze federatie van partners voor werk groepeert alle partners actief in de optimalisatie van het Menselijk Kapitaal – Human Capital.

Upedi doet een beroep op Remarkable voor de organisatie van een BrandStorm. Hierin wordt duidelijk dat deze instelling een federatie is in hart en nieren, die een belangrijke bijdrage levert aan de optimalisatie van alles wat met ‘werk’ heeft te maken. Federgon – een samentrekking van ‘federatie’ en ‘ergon’, wat werk betekent in het Grieks – bleek de universele en eerder klassieke wensen van de klant perfect in te vullen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Fijnere vleeswaren met olijfolie Ter Beke Fresh Food Group vroeg aan Remarkable…

Financiële introductie In 2005 ging de Belgische bank Krediet aan de Nijverheid,…

Lumineus idee GE Industrial Belgium vroeg Remarkable een nieuwe naam te bedenken…

Have a ball! Janssen-Fritsen is de wereldleider op vlak van ontwikkeling en…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics