Escolys

Vloeiende rebranding

In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw merkteken voor een doelgerichte, mondiale communicatie. Deze wereldwijde speler op vlak van interieurstoffen zal de wereld verder veroveren onder de naam Escolys. De naam is afgeleid van de samenloop van de Schelde en de Leie (in het Frans ‘l’Escaut’ en ‘la Lys’) die de Belgische textielsector reeds jaren omarmen. Deze 2 rivieren hebben doorheen de industriële revolutie de Belgische handel altijd in een stroomversnelling gebracht. Ze staan in deze context ook symbool voor het samenvloeien van kwaliteit en creativiteit.

Terug naar overzicht

Meer cases

Vloeiende rebranding In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw…

Post op internationaal niveau Bpost International behandelt de verzending van poststukken over…

De HUB connectie In dit project begeleidde Remarkable de delicate fusie van…

Zeker lekker! Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VLAM, stelde in…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics