Escolys

Vloeiende rebranding

In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw merkteken voor een doelgerichte, mondiale communicatie. Deze wereldwijde speler op vlak van interieurstoffen zal de wereld verder veroveren onder de naam Escolys. De naam is afgeleid van de samenloop van de Schelde en de Leie (in het Frans ‘l’Escaut’ en ‘la Lys’) die de Belgische textielsector reeds jaren omarmen. Deze 2 rivieren hebben doorheen de industriële revolutie de Belgische handel altijd in een stroomversnelling gebracht. Ze staan in deze context ook symbool voor het samenvloeien van kwaliteit en creativiteit.

Terug naar overzicht

Meer cases

Zenito: betere zekerheid voor ondernemers Zenito verzamelt alle diensten voor zelfstandige ondernemers,…

Efficiënte contactoren In 2008 besliste GE Power Controls om een van zijn…

From soya to plant   A clear brand strategy provides structure and…

KBC: betrouwbare bank- en verzekeringspartner In 1998 beslissen drie belangrijke financiële instellingen…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics