Equitone

Vezelcement gevelpanelen

Etex Group ging op zoek naar een sterke en wereldwijd bruikbare merknaam voor zijn meest prestigieuze productgamma: architecturale vezelcement panelen. De specifieke differentiatie van deze design panelen: ze worden volledig in hetzelfde materiaal geproduceerd. Ze zijn dus uit één stuk vervaardigd en door en door gekleurd, waardoor zaagsnedes de architecturale mogelijkheden niet beperken. Alle elementen binnen de branding moeten dus deze authenticiteit weerspiegelen, en niet in het minst de merknaam.

Na een grondige briefing creëerde en presenteerde Remarkable een reeks merknamen, in het verlegde van de internationale doelstellingen van het nieuwe merk. Het naamvoorstel Equitone bleek al snel een schot in de roos te zijn. In combinatie met de beschrijvende baseline, is het nieuwe merk klaar om de wereld te veroveren. In december 2012 vond dan ook de wereldwijde lancering plaats.

Terug naar overzicht

Meer cases

Vitaliteit troef! In 1999 deed een nieuwe commerciële televisiezender zijn intrede op…

Een vloeiende netwerk De Belgische gasmaatschappij, Distrigas, besliste in november 2001 om…

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Gezond samenwerkingsverband In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics