Easy

Easy times!

In mei 2005 lanceert Tiense Suikerraffinaderij een nieuw product, 750 gram ultrafijne korreltjes in een Tetra Pak verpakking. Niet alleen een product van hoge kwaliteit, ook over de verpakking werd grondig nagedacht. Gebruiksgemak – voor iedereen en in elke situatie – stond hierbij centraal.

Remarkable werd gevraagd een passende naam te creëren voor dit nieuwe lid van de ‘Tiense Suiker’ familie. De eenvoudige en schijnbaar logische naam Easy zet de gebruiksvriendelijkheid van het product perfect in de verf.

Terug naar overzicht

Meer cases

Intelligent selling software Aramis Software ging in 1998 op zoek naar een…

Een intense wijnsmaak Stassen vroeg Remarkable om een sprankelende merknaam te bedenken…

AHEAD start YESS, een internationaal consultancybureau in human resources, stond voor Young…

Heerlijke souvenirs In 1997 lanceerde GB een nieuw en specifiek huismerk. Hieronder…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics