Easy

Easy times!

In mei 2005 lanceert Tiense Suikerraffinaderij een nieuw product, 750 gram ultrafijne korreltjes in een Tetra Pak verpakking. Niet alleen een product van hoge kwaliteit, ook over de verpakking werd grondig nagedacht. Gebruiksgemak – voor iedereen en in elke situatie – stond hierbij centraal.

Remarkable werd gevraagd een passende naam te creëren voor dit nieuwe lid van de ‘Tiense Suiker’ familie. De eenvoudige en schijnbaar logische naam Easy zet de gebruiksvriendelijkheid van het product perfect in de verf.

Terug naar overzicht

Meer cases

Toegankelijke communicatie Assurnet ontwikkelde een solide en veilig communicatienetwerk tussen verzekeringsmaatschappijen en…

The art of living Harol is een gespecialiseerde producent en verdeler van…

Lumineus idee GE Industrial Belgium vroeg Remarkable een nieuwe naam te bedenken…

Financiële introductie In 2005 ging de Belgische bank Krediet aan de Nijverheid,…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics