Daikin

Daikin: Heating and Cooling Comfort

Daikin Europe is de uitvalsbasis voor de organisatie van de verkoop en productie voor airconditioners in Europa, delen van Afrika en het Midden-Oosten. In 2007 vroeg Daikin Europe aan Remarkable om de gangbare corporate, commerciële en product branding strategie door te lichten. Na enkele gerichte interviews en een uitgebreide studieronde, formuleerde Remarkable zijn bevindingen en aanbevelingen omtrent Daikin Europe’s toekomstige merkenbeleid.

Onder andere de Brand Definition uit het afsluitende rapport inspireerde het bedrijf om zijn baseline aan te passen naar ‘Heating and Cooling Comfort’, als vervanger van de ietwat achterhaalde baseline ‘Air Conditioners’.

Terug naar overzicht

Meer cases

Op het ritme van uw gezin General Electric staat voornamelijk bekend voor…

From soya to plant   A clear brand strategy provides structure and…

Zenito: betere zekerheid voor ondernemers Zenito verzamelt alle diensten voor zelfstandige ondernemers,…

Great food for you In de lente van 1996 beslisten enkele creatieve…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics