Daikin

Daikin: Heating and Cooling Comfort

Daikin Europe is de uitvalsbasis voor de organisatie van de verkoop en productie voor airconditioners in Europa, delen van Afrika en het Midden-Oosten. In 2007 vroeg Daikin Europe aan Remarkable om de gangbare corporate, commerciële en product branding strategie door te lichten. Na enkele gerichte interviews en een uitgebreide studieronde, formuleerde Remarkable zijn bevindingen en aanbevelingen omtrent Daikin Europe’s toekomstige merkenbeleid.

Onder andere de Brand Definition uit het afsluitende rapport inspireerde het bedrijf om zijn baseline aan te passen naar ‘Heating and Cooling Comfort’, als vervanger van de ietwat achterhaalde baseline ‘Air Conditioners’.

Terug naar overzicht

Meer cases

De Haust historie Haust produceert al sinds 1870 smakelijke toasts en beschuiten.…

Zeker lekker! Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VLAM, stelde in…

From soya to plant   A clear brand strategy provides structure and…

QuiXtra kwaliteit In 2008 besliste GE Power Controls Belgium om zijn Modula…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics