Daikin

Daikin: Heating and Cooling Comfort

Daikin Europe is de uitvalsbasis voor de organisatie van de verkoop en productie voor airconditioners in Europa, delen van Afrika en het Midden-Oosten. In 2007 vroeg Daikin Europe aan Remarkable om de gangbare corporate, commerciële en product branding strategie door te lichten. Na enkele gerichte interviews en een uitgebreide studieronde, formuleerde Remarkable zijn bevindingen en aanbevelingen omtrent Daikin Europe’s toekomstige merkenbeleid.

Onder andere de Brand Definition uit het afsluitende rapport inspireerde het bedrijf om zijn baseline aan te passen naar ‘Heating and Cooling Comfort’, als vervanger van de ietwat achterhaalde baseline ‘Air Conditioners’.

Terug naar overzicht

Meer cases

De Fruitvallei De Belgische FruitVeiling (BFV) is een coöperatieve van fruittelers waarvan…

De HUB connectie In dit project begeleidde Remarkable de delicate fusie van…

Vloeiende rebranding In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw…

Op het ritme van uw gezin General Electric staat voornamelijk bekend voor…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics