Curalia

Gezond samenwerkingsverband

In 2010 stelde de VoorzorgsKas voor de Apotheker/Caisse de Prévoyance des Pharmaciens (VKA-CPP) de vraag aan Remarkable Europe om na te gaan of de tijd niet rijp is om van naam en logo te veranderen. Deze lange en tweetalige naam strookte met het vernieuwende imago dat deze organisatie wou communiceren.

Curalia komt heel goed tegemoet aan de gestelde criteria: vlot toegankelijk en uitspreekbaar, verwijzend naar de sector van medische zorgverleners (‘cura’ is Latijn voor zorg) en een financieel gezond partnership (‘alliantie’). Ook het logo werd aangepakt en opgefrist, maar bleef voldoende herkenbaar voor alle betrokken partijen.

Terug naar overzicht

Meer cases

Professional Partnership In 1997 kwam er een alliantie tussen de afdelingen voor…

Daikin is cool. Daikin is hot. Daikin Europe was op zoek naar…

Smart Print + Doc solutions De printbedrijven Druco en Mitto bieden hun…

Een golf van energie In 2002 lanceerde Coca-Cola een nieuw drankje voor…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics