Certus

Zeker lekker!

Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VLAM, stelde in 1999 aan Remarkable de vraag om mee te werken aan de creatie van een nieuw kwaliteitslabel voor Vlaams varkensvlees.

Dit nieuwe label is meer dan gewoon een logo, en het is ook niet zomaar een merk. Het is de garantie dat een aantal normen gerespecteerd werden tijdens het productieproces, van bij de boer tot in de winkel.

Gebaseerd op de kernwoorden en kernwaarden ‘betrouwbaarheid’, ‘veiligheid’ en ‘van bij ons’ (meer ecologisch door minder transport), creëerde Remarkable Certus. Deze naam sprong onmiddellijk in het oog en is na zoveel jaren nog altijd het vertrouwde kwaliteitslabel voor Vlaams varkensvlees.
 

Terug naar overzicht

Meer cases

Vloeiende rebranding In 1999 ging Depraetere Industries op zoek naar een nieuw…

De Haust historie Haust produceert al sinds 1870 smakelijke toasts en beschuiten.…

Unieke unie Het NCMV (Nationaal Christelijk MiddenstandsVerbond) is de verzameling van organisaties,…

Post op internationaal niveau Bpost International behandelt de verzending van poststukken over…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics