Certus

Zeker lekker!

Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VLAM, stelde in 1999 aan Remarkable de vraag om mee te werken aan de creatie van een nieuw kwaliteitslabel voor Vlaams varkensvlees.

Dit nieuwe label is meer dan gewoon een logo, en het is ook niet zomaar een merk. Het is de garantie dat een aantal normen gerespecteerd werden tijdens het productieproces, van bij de boer tot in de winkel.

Gebaseerd op de kernwoorden en kernwaarden ‘betrouwbaarheid’, ‘veiligheid’ en ‘van bij ons’ (meer ecologisch door minder transport), creëerde Remarkable Certus. Deze naam sprong onmiddellijk in het oog en is na zoveel jaren nog altijd het vertrouwde kwaliteitslabel voor Vlaams varkensvlees.
 

Terug naar overzicht

Meer cases

KBC: betrouwbare bank- en verzekeringspartner In 1998 beslissen drie belangrijke financiële instellingen…

De Haust historie Haust produceert al sinds 1870 smakelijke toasts en beschuiten.…

De Fruitvallei De Belgische FruitVeiling (BFV) is een coöperatieve van fruittelers waarvan…

De HUB connectie In dit project begeleidde Remarkable de delicate fusie van…

Neem contact op

Interesse om samen te werken? Neem contact op

Contacteer ons

Lavagraphics