Packaging Design

Hallo, hier ben ik, neem mij uit het schap... Enkel de verleidelijkste verpakkingen gaan in dialoog met de consument. Op de plaats én het tijdstip die echt van tel zijn.

Enkele voorbeelden

Belgische Whisky! Gedurende meer dan 5 generaties worden in de Graanstokerij Filliers heerlijke jenevers geproduceerd, volgens een geheim familierecept. Deze pionier in likeuren breidde zijn productgamma uit en lanceerde een…

Uit goede bron In 2003 besliste Straal dat het tijd was om het merk en de fles in een nieuw jasje te steken. Remarkable overtuigde Straal ervan dat de nadruk…

Mooie, volle vruchten worden nu eenmaal sneller geplukt. Hun geur, kleur en vorm zorgen voor een sterk signaal en dat gaat ook op voor uw verpakkingen. Remarkable kleedt uw producten aan met verpakkingen waarvan dezelfde aantrekkingskracht uitgaat.

Het gros van de aankoopbeslissingen valt immers pas tijdens het shoppen, louter op het zicht. Een overtuigende verpakking maakt dat uw product, en niet dat van uw concurrent, in het winkelmandje belandt.

Het onderscheidend vermogen van een verpakking berust op tal van elementen. Zijn vorm kan uniek en opvallend zijn, zoals de flessen van Coca-Cola en Perrier. Maar ook de kleur houdt een belangrijke signaalfunctie in (Spa Blauw en Spa Rood). En wanneer de vorm zelf niet echt onderscheidend is, zorgen aankleding, grafiek of etiket voor een geheel eigen karakter. Onze designers ontwerpen voor verpakkingen die het karakter van uw onderneming uitstralen.

Bovendien zijn unieke verpakkingen belangrijk voor het versterken van de merkbeleving. Ze onderstrepen het unieke karakter en de persoonlijkheid van het product.

Dankzij een geïntegreerde aanpak van alle merkgerelateerde aspecten slaagt Remarkable er steeds in om verleidelijke verpakkingen te ontwikkelen die het verschil maken.

Vragen over welke strategie het best bij u past?

Contacteer ons

Lavagraphics