Logo Design

Het visuele statement van een bedrijfslogo gaat ver. Het beïnvloedt klanten, overheden en relaties, maar evenzeer werknemers, sollicitanten, drukkingsgroepen of omwonenden.

Enkele voorbeelden

De Samsonite Company is wereldberoemd voor het maken van bagage, variërend van grote koffers tot kleine toilettassen. Het werd in Colorado opgestart in 1910 door Jess Swayder die zijn eerste…

Small country. Great food. Fevia, de Federatie van de voedingsindustrie in België, wil een inspirerend platform worden om de uitgetekende groeistrategie voor de Belgische voedingsindustrie te promoten en realiseren. Om…

In the picture: smartphoto Om een postorderconcept rond foto-afwerking te introduceren, werd ExtraFilm in 1990 lid van de Spector Photo Group. Er was wel nog werk aan de merkidentiteit die…

Een heerlijke traditie De familie Vanden Borre is al meer dan 40 jaar actief op de markt van de bereide vleeswaren en besloot in de toekomst te investeren door de…

De snoei van een jonge boom is bepalend voor zijn latere vorm. Reeds in een vroeg stadium worden zijn toekomstige omvang en draagkracht bepaald. Op dezelfde manier geeft een sterk bedrijfslogo nu reeds vorm aan de verdere ontwikkeling van uw bedrijf.

Een aantrekkelijke visualisatie van de bedrijfsnaam is een fundamentele vereiste voor een krachtig en onderscheidend bedrijfsimago. Het ideale logo trotseert de tijd en fungeert nu reeds als basis voor uw latere communicatiestrategie.

Bij Remarkable combineert de logo-ontwikkeling originaliteit met eenvoud en functionaliteit. En dat zowel bij het ontwikkelen van een nieuw logo als bij het opfrissen van een bestaand logo.

Vragen over welke strategie het best bij u past?

Contacteer ons

Lavagraphics