Rikolto - Goed eten is een recht.

31-12-2020 - Gepost door: Remarkable team

Remarkable Europe wenst iedereen een gezond en veilig 2021. We kunnen terugblikken op een bewogen jaar met momenten van besef, perspectief en ook innoverend denken. Tevens een jaar waarin jouw merk op de proef werd gesteld en ondernemers in alle categorieën op zoek gingen naar hún waarden en maatschappelijke rol.

Wees voorbereid op 2021 en maak jouw brand futureproof aan de hand van 31 cases en 12 richtvragen. Bestel jouw gesigneerd exemplaar van Brand Change nu via de webshop voor slechts €25,00 (incl. verzendkosten).

We zetten ook graag een trotse klant in de verf, die het dit jaar over een heel andere boeg gooide. Rikolto (Vredeseilanden) lanceert zo de nieuwe campagne “Goed eten is een recht”. Dat recht is, mede door de coronacrisis, verre van evident.

Zo verwacht het Wereldvoedselprogramma dat het aantal mensen in acute hongersnood zal verdubbelen van 135 naar 270 miljoen. “Maar ook in ons land maakt de coronacrisis meer gezinnen kwetsbaar”, zegt woordvoerder Jelle Goossens. “Goede voeding dreigt dan een luxe te worden, en dat heeft op langere termijn desastreuze gevolgen voor de gezondheid.”

Wij starten alvast een Keten voor Goed Eten!


Categorie: News

Ook vragen over merkverandering?

Contacteer ons vrijblijvend.

×
Lavagraphics