Blog

 

Food Simplification, En Marche!

Dit weekend pakte de Franse pers1 uit met de resultaten van een grondige studie gevoerd door de instituten Inra en Eren tussen 2009 en 2017 bij meer dan 100.000 personen.…


22-02-2018 - Column Thierry Cattoir
 

Goodfood coming fast + contest

In recent years, Remarkable has witnessed an enormous acceleration in the demand for innovative ‘goodfood’: food products meeting all the latest consumer expectations, esp. as to obesity and diabetes. The…


24-03-2016 - Column Thierry Cattoir
 

Milano Expo opens: insider tips on the menu!

​Recently we’ve had this strange feeling that almost nobody, apart from the Fevia members, knows that the World Expo in Milano is opening on the first of May. The world’s…


23-04-2015 - Column Thierry Cattoir
 

DS wordt premium merk

Het 93ste Autosalon van Brussel opende zijn deuren voor het publiek op 16 januari 2015 en Citroën wil ook deze keer de aandacht van de vele bezoekers die naar de…


20-01-2015 - Column Thierry Cattoir
 

Belgacom vereenvoudigt merkenarchitectuur

Nu Belgacom bekend heeft gemaakt al haar producten en diensten onder de naam Proximus te brengen, toch even een correctie: Belgacom verdwijnt niet uit het straatbeeld. Net zoals bij Unilever…


20-03-2014 - Column Thierry Cattoir
 

F.....

Toen het Fortisdebacle volop uitbarstte, zat een select gezelschap van bankiers, marketeers en communicatiespecialisten in een stijfdeftig salon te debatteren over de vraag of 'Fortis' niet onmiddellijk diende gedropt bij…


02-10-2013 - Column Thierry Cattoir
Lavagraphics