Blog
Roland-Garros: chouchou van de co-branding
Roland-Garros werd voor het eerst georganiseerd in 1925 en is 1 van de 4 Grand Slams, naast de Australian Open, Wimbledon & de US Open. In Frankrijk is tennis de…
Cacao revisited
Onze CEO, Branding Architect Thierry Cattoir stelt dat “merken de kathedralen van vandaag zijn”. Het geloof in sterke merken is onder andere gebaseerd op het sociaal engagement van een merk…

Coca-Cola Light of Fuze Tea: de recentste (her)lanceringen van Coca-Cola
Coca-Cola Light ondergaat een volledige rebranding in Noord-Amerika en Canada. Sinds zijn eerste lancering, 35 jaar geleden, kende Coca-Cola Light alleen periodes van succes in Noord-Amerika. Dat neemt de laatste…

Nafi @ Nike
Olympic heptathlon gold medalist Nafi Thiam was Belgium’s most striking sports talent in 2016. Just 21 at the time, she won a gold medal in the heptathlon at the Rio…

Nexura: radiant name creation
Nexura: The process behind the name When Daikin originally contacted Remarkable, they were in search of a name for their new, innovative and environmentally friendly heating and cooling air conditioner.…

LVD verzorgt transport Slovaakse kerstboom
De enorme dennenboom op de Brusselse Grote Markt wordt dit jaar geschonken door Slovakije ter afsluiting van zijn zes maanden durende voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie. Dat…

La Lorraine wint Family Business Award of Excellence
De “Family Business Award of Excellence® 2016 – A source of inspiration” is een gezamenlijk initiatief van EY, FBN Belgium & GUBERNA en wil de familiebedrijven aanmoedigen hun ervaringen en…

Kerstwarmte via boxx!
Met een heel ruim portfolio aan producten & diensten is het voor ENGIE Electrabel een uitdaging om klanten een gestroomlijnd merksysteem te kunnen presenteren. Met het oog op een heldere…