Aan de slag met Lotus Speculoos

31-10-2013

De typische gekaramelliseerde smaak van Lotus Speculoos verleidt fijnproevers van over de hele wereld. Recent lanceerde Lotus Bakeries het Lotus Original Speculoos Kookboek, een selectie van heerlijke recepten ingezonden door hobbykoks.

Al enige tijd rijpte het idee bij Lotus Bakeries om een Lotus Original Speculoos Kookboek uit te geven. In februari lanceerden ze een warme oproep naar verrassende recepten. Honderden hobbykoks zonden hun favoriete recept met Lotus Speculoos in. Het resultaat ligt sinds oktober in de boekenrekken.

"Gegarandeerd merkambassadeurs voor het leven." - Jan Vanderstichele, COO

Voor de lancering nodigde Lotus Bakeries alle co-auteurs uit om hen het boek persoonlijk te overhandigen. Aansluitend bezochten ze de bakkerij en volgden het unieke productieproces van het heerlijke koekje, van deeg tot verpakking. Lotus gedraagt zich als een echt KernMerk met de consument als uitgangspunt. Ze dragen zorg voor het ultieme consumptiemoment, gaan mee met hun tijdsgeest en blijven de consument verrassen.

"Een meesterlijk staaltje van fijne marketing." - Onze merkenarchitect, Thierry Cattoir

Dit prachtig voorbeeld van user generated content is exclusief verkrijgbaar bij Standaard Boekhandel. Laat je inspireren, van vlaaien en cupcakes tot slaatjes en visgerechten, en ga zelf aan de slag met Lotus Speculoos.


Categorie: Classic Brands

Ook vragen over merkverandering?

Contacteer ons vrijblijvend.

×
Lavagraphics