Blog

 

RaRaRa: it’s Daikin clustering

Finding the right international product name is often not as easy as it seems. It should meet all marketing, linguistic and last but not least legal requirements. Too southern for…


08-11-2018 - News
 

Een wereld zonder FCB

FC Barcelona bestaat al sinds 1899. De fiere Catalaanse club laat nu de afkorting ‘FCB’ vallen uit haar wereldbekende logo. Barça klopte op woensdag 24 oktober in de Champions League…


25-10-2018 - News
 

Foodies in Paris

Voor de food sector staat de maand oktober helemaal in het teken van de wereldbeurs SIAL (in Parijs van 21 tot 25 oktober). De Belgische voedingssector wordt hier vertegenwoordigd door…


18-10-2018 - Food.be
 

Liantis roll-out

Liantis is volop bezig met het uitrollen van haar nieuwe identiteit. Onder Liantis bundelen ADMB, Provikmo en Zenito voortaan hun krachten als ‘compagnon de route’ voor een geïntegreerde aanpak op…


11-10-2018 - News
 

Tesla Terminus

Nee, Tesla Terminus is geen nieuw model van Tesla. Wel een toespeling op ‘het einde van Tesla’ zoals sommige reclamegoeroes voorspellen, na de intrede van de grote jongens als Audi,…


04-10-2018 - Opinie Thierry Cattoir
 

Groep AVEVE wordt Arvesta!

Groep AVEVE, de grootste full-service partner van de land- en tuinbouw, zet haar nieuwe strategische toekomst uit onder Arvesta. Remarkable tekende voor de merkstrategie, merkontwikkeling en merkbescherming in dit verhaal.…


24-09-2018 - News
 

Petit Beurre, big business

Vandaag zetten we onze tanden in het meest iconische koekje van LU: de Petit Beurre. Al in 1886 kwam Louis Lefèvre-Utile op het briljante idee om een koekje te creëren…


20-09-2018 - Classic Brands
 

Van Louis tot LU

Toen Jean-Romain Lefèvre in 1846 in Nantes terechtkwam om er als patissier te gaan werken en met Pauline-Isabelle Utile te trouwen, kon hij niet vermoeden dat hun initialen de geschiedenis…


13-09-2018 - Classic Brands
Lavagraphics