Brand Research

Een sterke merknaam, een origineel logo of een uitgekiende merkstrategie komen pas echt tot leven als ze in de juiste context getest worden.

Enkele voorbeelden

Om Mobistar de keuze te helpen te maken of het marketingwise een goede zet zou zijn om te rebranden naar ORANGE, werd een beroep gedaan op Remarkable. Remarkable voerde onder…

Remarkable voerde een onderzoek naar de merkbekendheid van LUXILON als merk voor tennissnaren binnen de relevante doelgroepen en ten opzichte van de andere merken in de markt.

Fost Plus staat in voor de promotie, coördinatie en financiering van de selectieve inzameling, sortering en recyclage van huishoudelijk verpakkingsaf- val in België. Remarkable peilde voor Fost Plus naar de…

Waar nodig kunnen we zowel het creatieve als het strategische luik van onze opdracht aanvullen met extra testen, audits en kwalitatief of kwantitatief marktonderzoek. Remarkable werkt hiervoor samen met gespecialiseerde onderzoeksbureaus. Hun expertise is complementair aan onze eigen vakkennis en waarborgt een succesvolle merk- of productlancering, zonder twijfel of onduidelijkheid van bij de start.

Aan de hand van Brand Research kan Remarkable u helpen om strategische merkbeslissingen te objectiveren en zo de ROI te optimaliseren. Ons onderzoek heeft als doel om een methodologisch gefundeerd antwoord te geven op verschillende vragen rond naam, logo of strategie.

Vragen over welke aanpak het best bij u past?

Contacteer ons...

Lavagraphics