Over ons

Remarkable creëert en begeleidt sterke merken sinds 1989. Aan de hand van originele namen, frisse onderscheidende logo’s, prikkelende verpakkingen en een consistente corporate identity. Het opbouwen en ondersteunen van een correcte brand strategy zorgt daarbij voor een duidelijke focus.

Historiek

Vanuit zijn passie voor merkenarchitectuur, zowel praktisch als theoretisch, richtte Thierry Cattoir in 1989 Remarkable op. Ondertussen groeide Remarkable uit tot een merkenbureau met Europese proporties. Als pionier in merkcreatie en -strategie zette hij het beroep van Branding Architect op de marketingkaart. Heel wat van die ervaring kwam in 2004 terecht in het boek ‘Het KernMerk’. Begin 2013 aanvaardde hij de functie als voorzitter van STIMA en zet zich met veel enthousiasme in voor de verdere groei van de vereniging.
 

Scope

Remarkable ontwikkelt voor u sterke merken met unieke logo’s en geeft zowel vorm als inhoud aan uw Corporate Identity. Daarnaast krijgt u van ons advies en oplossingen met betrekking tot de opbouw, bescherming en structurering van uw merkenportefeuille.
 

Aanpak

Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft nood aan een inspirerende naam. Remarkable zet al zijn kennis en middelen in om van deze eerste stap meteen een grote sprong te maken. Via creatieve processen, gericht advies én een uitgekiende merkstrategie.
 

Slagkracht & ervaring

25 jaar ervaring in het vak plus een gedreven team van linguïstische en grafische experts zorgen voor zekerheid. De zekerheid dat uw merk bij ons in de beste handen zit. Onze referenties spreken boekdelen op dit vlak.
 

Kantoren

Met kantoren in Gent en Parijs is Remarkable perfect geplaatst voor een brede kijk op alles wat reilt en zeilt binnen de Europese tot internationale context van bedrijven, merken, markten en culturen.

Lavagraphics